ideaShopping to jedna karta upominkowa, ale z nieskończonymi możliwościami zakupów, którą można wydać w najlepszych sieciach sklepów i sklepach internetowych w Europie.
Karta Kultura to pojedyncza karta podarunkowa, ale z licznymi możliwościami zakupów z obszaru sportu i kultury, którą można wydać w różnych sieciach handlowych i e-commerce w Polsce. Odkryj katalog https://kartakultura.idea-shopping.com/
Jak wykorzystać kartę podarunkową Karta Kultura
- Termin ważności Vouchera Ważność 6 miesięcy od daty aktywacji.
- Voucher podarunkowy może być używany wielokrotnie przez okres ważności lub do chwili wykorzystania wszystkich środków dostępnych na karcie.
- Użytkownik może okazać do realizacji kilka Voucherów podarunkowych w celu zsumowania aktualnej wartości nominalnej Voucherów podarunkowych.Uwaga! Po dacie wskazanej na tym voucherze nie będzie możliwe dodanie Karty Podarunkowej do Twojego portfela.Aby użyć kodu Karta Kultura, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:
- Wejdź na stronę https://kartakultura.idea-shopping.com/
- Zarejestruj się (lub zaloguj) i kliknij „dodaj kod”, aby wstawić kod do portfela
- W sekcji „Katalog” wybierz preferowaną markę i sprawdź warunki korzystania z Karty Podarunkowej, klikając „Więcej szczegółów”.
- Wybierz żądaną kwotę i ilość, dodaj Kartę Podarunkową do koszyka i potwierdź zakup
- Przejdź do sekcji „Zakupione Vouchery” i kliknij „Wyświetl i pobierz Kartę Podarunkową”
- Udaj się do sklepu danej sieci lub dokonaj zakupów w sklepie internetowym wybranej marki
Uwaga! Karta podarunkowa Karta Kultura nie może być wydana bezpośrednio w sklepach lub sklepach internetowych: postępuj zgodnie z instrukcjami podanymi tutaj, aby prawidłowo skorzystać z Karty Kultura.
Masz pytania do zespołu Karta Kultura? Skontaktuj się z nami z tej strony https://kartakultura.idea-shopping.com/ lub pod numerem +39 02.36559650.
W przypadku jakichkolwiek nieefektywności związanych z działaniami wybranej marki, prosimy o bezpośredni kontakt z obsługą klienta danej sieci. Zespół Karta Kultura nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne problemy związane z funkcjonowaniem marek zewnętrznych.